måndag 26 januari 2009

Jag och min korv.

"Dont look back in anger" med Oasis Live igår var ett heligt moment. Det tyckte både jag och Alexandra och antagligen hela Scandinavium som alla hjälpte Noel att sjunga med. Även om Liam sjöng lite halvdant ibland tycker jag inte att de förtjänar de dåliga recensionerna det faktisk fått idag. Liams toknonchalanta gångstil var ju helskön. Roligt värre. Undrar hur många drinkar han tog sig bakom scen, de gångerna han bara försvann ;).

I lördags natt köpte jag korv på Avenyn och blev bortglömd. Sikka vänner man har ;). Där stog jag och min korv och undrade vart alla tog vägen. Lite senare bangade jag, Majset och Ann krogen och åkte party-taxi hem med en galen chaffis som drog på Kurdisk musik på högsta nivå och vi danskörde hem till Johanneberg. Där fortsatte vi grogga och jag blev full igen och raderade alla mina sms i inkorgen (hur lyckades jag?) och fylleringde sthlm. Knepigt.


I hope I will get you for real someday.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaa, låter helsköj ju!

Jessica sa...

Haha, hoppas korven var god i alla fall! ;) Tack för i lördags, det var kul att du ville komma!