torsdag 30 juli 2009

Detox day 4.

Min detoxkur går helt fint, kan jag medela er ifall någon skulle vara orolig för min hälsa. Dessutom, hälsan blir ju bara bättre och bättre. (Ska den bli iaf)
Tänk er själva vilken vitaminboost kroppen får! Tydligen ska man förutom energikickar även få starkare hår & naglar samt finare & mjukare hud. Och så känns det ganska gött när man för en gångs skull vet att man en vecka (i ens liv) inte har massa E-ämnen i sig och att slaggprodukterna rensas ut. Egentligen är det nog mest känslan som förnöjer.

Som tur är får jag ju äta bananer (apa som jag är). Det är gott och ger mättnad.
Annars äter jag fruktsallader (mums) eller kokar en blomkål, för det... det kan man också göra. (hehe)
Och så dricker jag färk apelsinjuice, trycker i mig vattenmelon och grapefrukt.

Inga kommentarer: