tisdag 11 november 2008

Danska och bröst.

Tänk dig att någon spyr. Det soundet.

Ungefär så lät min föreläsning idag, när en dansk designer snackade i 1,5 timma i tron om att någon förstog. Eller så var det bara jag som vanligt.

Jag somnade på soffan innan, dumt eftersom jag nu inte kan lägga mig lika tidigt som jag tänkt ikväll.
Imorgon väntar workshops hela dagen lång och en kvällskurs i Photoshop som pricken över i:et. Long day.

Min jävla megaklump i bröstet bara växer och växer. Måste till vårdcentralen på fredag igen. Har inte fått tid för röntgen förrän i december och tills dess kommer väl mitt bröst explodera. Fattar dom inte att det gör ont.

- Vi har underbemanning på läkare, säger tanten på Sahlgrenska.
- Jaha. Men fattar ni inte att jag snart har underbemanning på mina bröst.

Nä, ska inte skämta om detta nu. Jag är faktiskt väldigt orolig och det gör ont.

Over and out.

Inga kommentarer: