måndag 12 januari 2009

Moments I live for.

Jovars Alexandra, Köpenhamn var wonderful sålänge det varade (förutom danskan då). Ett dubbelrum på ett hotell mitt i stan, med sjukt sköna, vita och rena täcken och en middag på det, kan man klaga? Dessutom hade jag ju ett mycket vackert sällskap och det snöade utanför. So nice.

Sista kvällen i Malmö ikväll. Lite vemodigt faktiskt, trots allt. Har tillbringat 24/7 i en vecka med F, festat lite på Debaser, kollat på film, somnat till film i någons famn som jag tycker om, shoppat lite och bara haft det jävligt bra. Mest bara hängt. Moments I live for.

Nu är jag hos Terese i klassen och drar på sista slutseminarium imorgon. Ska förövrigt haka på Mediakommunikation på GU nästa vecka. Men innan dess drar jag till Hemsedal och guidar på torsdag och nu ska jag raka av Tereses hår, seriously. Vi skall göra en Carina Berg.

1 kommentar:

Alexandra sa...

men välkommen tillbaka till Göteborg. :D